Gå til innhold

finner ikke noe jeg...


Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda

Anbefalte innlegg

Gjest Linda & AdRiaN
Skrevet

jeg venter pode nr 2.. og trenger da plutselig 2 nye vogner. tenkte og kjøpe en søsken/tvillingvogn og en vanlig kombivogn. vi kjøpte billig (unnskyld uttrykket) dritt til førstemann og angret fra dag en. så nå vil jeg kjøpe skikkelig.. søskenvogna er ok, har funnet en jeg tror blir bra.. men kombivogn... jeg har savnet en god og romslig bag. vogna vi kjøpte til 1.mann, han hadde vokst ut av bagen før han var 4 mnd. så langt synes jeg simo ser best ut.. men er det noen som har noen erfaringer med dette..??? de viktigste kriteriene er at vogna er pen og at det er god plass i bagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...