Gå til innhold

Vaginaltablett like før termin...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjennom svangerskapet vært mye plaget med sopp nedentil, men vært bra siste ukene. Men nå er det altså begynt igjen, og det blir jo dermed veldig sårt pga kløe!!!!! Har brukt Pevaryl- eller Canesten salve pluss vaginaltablett tidligere, med god effekt. Men kan jeg bruke dette nå når jeg bare har en dag til termin?????????????????? Blir jo litt søl med de tablettene:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!! Dette lurer jeg og på, får det liksom ikke helt bort med bare krem. Hade vært godt og blitt ordentlig kvitt det med tabletter nå når det er rett før fødselen!!

Skrevet

Hei, det tror jeg fint du kan gjøre, bare ikke bruk aplikatoren som følger med bruk en finger for å få på plass tabletten. Sett inn på kvelden når du legger deg og på med ett bind så griser det ikke så veldig. Og bruk krem på dagtid. Men hør på apoteket så er du helt sikker på att du gjør det riktig.

Skrevet

Jeg fikk canesten 500 mg av legen min (gynekolog) nå to uker før termin. Fødte 13 dager før termin sist.. Bedre å få det bort. Kan tenke meg at det er ekstra vondt å føde med svie/kløe..

Skrevet

tror ikke det er så behagelig å klø etter fødsel og slik.. hvis du må sy og sånt er det vel lurt å få det vekk føst. jeg hadde vertfall tatt den tabletten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...