nicknavn Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 omtaler dere barnas alder i mnd? Ser at flere skriver og hører at flere sier 24 mnd i stede for 2 år. Er det vanlig å si mnd opp til 2 år. Jeg har alltid etter 1 år, sagt 1 år og hvor mange mnd han er.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kommer til å slutte når han er 1 år. Om jeg må spesifisere alderen kommer jeg til å si ett år og 3 mnd, ikke 15 mnd, f.eks. Synes det høres teit ut å regne alderen i mnd når barnet er blitt så gammel.
Gjest Linda & AdRiaN Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 jeg varierer litt.. faktisk.. ;-p uten egentlig og tenke over det.. enkelte ganger tenker jeg at han er 1 år og 7 mnder.. (idag faktisk) mens andre ganger er han 19 mnder... tror alle varierer litt.. =)
nicknavn Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 De eneste gangene jeg har sagt mnd og har hatt behov for det, etter 1 år, er når legen har spurt alderen i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå