storebror og junibaby=) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 har el ca den 21, Fest den 1 mars. Skal jeg tørre å ta noe vin/drinker da???? er jentekveld i forbindelse med bursdagen/bryllupet mitt,og er sjelden med sånne kvelder(har jo en fra før) og det er jo akkurat for tidlig til å teste*sukk* og jeg er den typen som hater å væreedrublantalle de gulle folkene heheh (trenger seff.ikke drikke meg drita da,bare så en blir i litt humør) vanskelig dett,har jo prøvd i 9mnd nå,så har jo lyst til å leve og....
Caity<3 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nei det er sannelig ikke lett. livet blir liksom satt litt sånn på vent når man går sånn å prøver og håper om hverandre. men når man har prøvd i 9mnd så begynner man kanskje å bli litt lei.? Jeg tror nok ikke at noen glass med en god vin vil gjøre noen skade, bare ikke overdriv det. kan hende det viser seg at du har godt av det om du slapper av og ikke bare tar hensyn til at du prøver. nei, kos deg med måte på kvelden din du! og lykke til videre!
Tinkerbell78 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Kos deg vil nå jeg si! Det er viktig å leve også!!!
skalha1t etter3.pp Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 ingen problem å drikke..du og de lille deler ikkje blod før i 6 uke.eg drakk på laurdag og fann ut atte eg var gravid på søndagsmorgen.samme var de i min forge graviditet.snakket me doktoren om de å han sa atte de gjor ingenting pga de atte vi ikkje deler samme blod. Kos deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå