mizza84 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Når byttet dere til sprinkelseng eller større seng..??
mizza84 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 ingen som har brukt leandervugge her inne??
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Bytta nå for ca to uker siden.. Da var jenta mi 5 mnd
eirin20 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 har kjøpt seng, men ser ikke noen grunn til å byte helt enda:) tenker vi bytter når lillegutt er ca 5 måneder ja;)
mizza84 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 tulla er fire mnd, får snart bytte jeg da kansje.. Syns det er litt trist jeg se, hun er så glad i vuggen sin.. Men kan jo hende hun vil like sengen sin like godt da..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Byttet når eldstemann var 5,5 mnd. Da var han for lang. Babyen er kun 1 mnd, så den varer nok litt til håper jeg.
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 han var vel ca 4-5 mnd for da begynte han så smått å snu seg rundt...
vivi79med2tette Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Vet du, jeg husker ikke helt hvor lenge. Men tror det var mye lenger enn 5 mnd. (Tulla vår har vært tidlig/normalt ute i utvikling) Men hun sov i den etter at at hun snudde seg rundt. Tar fortsatt en god stund før de klarer og reise seg opp. Det er god, høy kant på den :-) Kjempe flott vugge. Jeg venter nr. to nå og skal uten tvil bruke den igjen. Vi har krok i taket (ikke stativ) i stua. Siden vår datter er bare 1,5 år når neste kommer kan det være greit at babyen henger litt over bakken. Men denne gangen orker jeg ikke bære vuggen opp og ned mellom stue og soverom så skal bestille en til. Denne skal bestilles fra danske www.purebaby.dk Utrolig flott side, og utrolig flott vugge!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Vi har sprinkelseng til småtten, men jeg har så lyst på leandervugge å ha på hytta eller som ekstra seng hos moren min. Mannen min synes familien kjøper formye til babyen, så han har sagt et slags stopp. De kjøpte barnevogn og bilstol og masse baby klær. Men jeg skal høre med mamma om de ikke vil kjøpe en Leandervugge selv om jeg kunen tenke meg vi kjøpte den nå strakts ser ikke typen meningen med to senger heller. Kan jo være enig i den da forsåvidt. I hvertfall ikek her i vår lille leilighet. Men som ekstra seng!
yret Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Vi byttet da jenta vår var ca 6 mnd. Hun sov veldig godt i den fram til det, men nå sover hun bedre i sprinkelsenga.
mizza84 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for alle svarene )
Lille nuffe Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Vi bruker den kun om dagen i stua, vi.. Nå er hun snart 6 mnd, men har ingen planer om å kutte ut den ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå