Mammaen til 2007jenta Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Kan vi ikke heller lage et innlegg per mnd? MYE enklere, er nesten umulig med listene når flere svarer samtidig, så får ikke de kopiert siste, for innleggene blir jo oppdattert før man får kopiert å skrevet seg på. Enklere med hver måned og så sette sammen til et årsinnlegg? for hadde vært kjekt å se om man kan fylle opp et år nemlig:) Bare et forslag:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 jo går jo ann det.. så er det jo lett å klippe og lime etter på.. Nå fikk den en dytt å...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 ja, var det jeg tenkte også
Gemini77 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 At dere tør/vil legge ut bursdagen deres på nettet sier jeg bare.. Det er jo super enkelt å finne ut hvem mange av dere er...
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 ja er ikke særlig mange i Norge som er født på samme dag da.. hehe... Bare å finne ut hvem jeg er det, bryr ikke meg.. hehe er vel frivillig å legge ut dato og måned vel.... LOL
Gemini77 Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 vel, nå sa jeg ikke at man kan finne ut alle, men veldig mange. Har man foravnet og fødselsdato så er man jo som regel i havn. Jeg har funnet ut hvem mange er her inne bare ved nicket med barnets fornavn og bursdagsdato er, og da kan man finne ut begge foreldrene, Veldig mange som har tilgang til folkeregisteret skjønner du.. og noen kan sikkert misbruke det også.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Ja og du er en av misbrukerne ? Hehe.. Bare å finne ut hvem jeg er det.. send meg en pm hvis du finner ut da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå