Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Off.. nå er jeg viiirkli lei av speilbilde!!! Magen gjør meg absolutt iiingen ting! men rompa og lårene gjør meg kvaaalm...
Mamma05&08 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 5 uker igjen og veier snart like mye som før jeg ble gravid...raste ned i vekt di 5 første månedene...
lykkelig familie på 4:) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Tror mesteparten har lagt seg på magen hos meg, og puppene har blitt litt større også. Ellers ikke merket noen forskjell på resten av kroppen.
1baby,og 1 spire Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Er nokk lettere å spørre hvor jeg ikke har lagt på meg. For det trur jeg snart ikke er noen steder. Får gå det av meg når tulla kommer.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Her har jeg fått stor rumpe =0) Det har vel egentlig lagt seg på rumpe og lår ja...Gjør ikke noe for min del,for har alltid tenkt at jeg var for spinkel...
Ejlis Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Denne gangen er det kun magen. Får på meg de vanlige buksene mine, får bare ikke igjen knappen. Har trent igjennom hele svangerskapet da. Uke 35nå.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 mest rundt magen og hoftene, samt at brystene har blitt en del større. Kjenner også litt i låra at det har kommet noe. Jeg har lagt på meg 15 kg i uke 30, men jm og lege skjønner ikke hvor jeg har gjort av disse kg`ene, det vises ikke at jeg har lagt på meg så mye, synes ikke det vises så godt selv heller, får håper de går fort av igjen slik som forrige gang : )
Kystrøya Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Har "bare" fått en kjempestor mage. Har ikke lagt på meg noen andre steder, verken pupper, rumpe eller lår. Helt annerledes enn forrige svangerskap. Har brukt dongeribuksene mine helt frem til for noen uker siden. Da ble det litt trangt å få igjen knappen pga livmoren, så de har jeg lagt på hylla nå... Lagt på meg 8 kg til nå, 38+1, men det skyldes ene og alene at jeg har vært så kvalm og kastet opp mye hele svangerskapet. Så regner faktisk med at jeg heller kommer til å legge på meg etter babyen er født, siden jeg da kan spise igjen.
lille sprelle Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har lagt på meg over hele kroppen. Selvsagt magen og puppene mest, men begynner virkelig å få fasongen "lille trille" (du vet det barnerimet). Jeg har ikke fått trent og har spist i stedet for å spy. Regner med at når jeg får satt i gang med å trene etter fødsel+ at jeg nå kan spise normalt igjen, så vil dette rette seg av seg selv.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Over alt! Magen synes jeg bare er fin, men liker ikke at jeg har fått stor rompe og store lår.... Gått opp 19 kilo, og har termin på søndag. Jeg har trent masse og spist sunt hele svangerskapet, så kunne nok ikke unngått det. Men absolut ikke kult å prøve å ta på seg de vanlige buksene. Får dratt de opp på et vis, men skikkelig pølseskinn....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Rompe, lår og hoftepartiet! Liker det ikke, men håper det forsvinner igjen etter fødselen. Men tror jeg selv merker det mer enn andre!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 dere som IKKE har lagt på dere andre steder enn magen, venter dere jente eller gutt? nysgjerrig, da jeg venter jente og bare har lagt på meg rett frem (på magen).... Gutte mage?..
BabyBoy87 Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Jeg venter gutt, og har skikkelig guttemage, dvs. rett frem! Er i uke 31 og vekta viser 5/6 kg mer enn fra før jeg ble gravid. Disse kiloene er nok mest bare mage, men jeg har fått litt større pupper og )
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 jeg har lagt på meg også, bare på magen, gått opp ca.6kg siden da jeg ble gravid. men jeg venter jo jente:( foreløpig skikkelig guttemage altså, snufs.. kjøpt masse rosa klær jeg og vi har funnet navn..
Smurfe-mamma Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Har fått svære pupper og ellers har det lagt seg på hofter,rompe og lår.. jordmor trøstet meg med at det er kroppen som forbereder seg til man skal amme. kroppen lagrer visst gjerne et "belte" med ammefett på hofter og lår, dette forsvinner når vi ammer:)
BabyBoy87 Skrevet 20. februar 2008 #16 Skrevet 20. februar 2008 Husk at d bare er en myte dette med gutte- og jentemage! ) Søstera mi har en av hver, og hun hadde "guttemage" med begge..
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #17 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har kun fått mage, og jeg venter jente... Jeg ser vel egentlig litt ut som det dere kaller "guttemage", når man ser meg bakfra så ser jeg ikke gravid ut...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #18 Skrevet 20. februar 2008 godt å høre at det er flere enn meg. jordmor var ganske sikker på ordinær ul at dette ble jente, og han trodde det også når vi var på 3d.. MEN, de kan jo ta feil... Vi har egentlig funnet navn o.l, teit om det kommer en gutt.. føler jeg har stolt for mye på at det blir jente.... med rosa klær, tepper, sengetøy osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå