-Diddelidu- med spire!! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er det forbundet noen som helse fare med at man er forkjølet, syk, eller f.eks halsbetennelse i svangerskapet?
♥gullegull08♥ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei! Nei skulle ikke tro det. Det som er viktig er vel hvis enn får feber, at enn prøver å holde den lav så ikke fosteret blir overopphetet over lang tid. Og få i seg nok væske så enn ikke blir dehydrert. Ellers skal en holde seg unna ibuprofen, (ibux o.l) men paracetamol kan du bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå