Sommerfugler i magen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei Hadde IKM på søndag. Testet negativt på CB fredag morgen. Har hatt "menssmerter" siden fredag kveld. I tillegg var jeg superkvalm på søndag og i går. Har ikke tatt en ny test. Er hjemme hos Mamma og Pappa og samboeren vil gjerne vente til vi er alene. Jeg var SÅ innstilt på å teste i dag, men prøver å holde ut til torsdag. Er så redd jeg bare innbiller meg at det er noe - at det er derfor TR kommer sent. Sluttet på p-piller i oktober/ november etter 10 år på pilla. Litt uregelmessige sykluser, men de tre siste har ligget på 27/28 dager. Søndag var dag 28..... Har smerter på venstre side - ligner menssmerter, men det kommer jo inne TR. Har blitt så skuffet ved test på overtid tidligere, så jeg er så redd for å bli det igjen..... Har bare utflod, litt mer enn vanlig vil jeg si. Ingen ømme bryst eller annet..... HJELP, hva skal jeg gjøre. Vet ikke om jeg klarer å vente til jeg kommer hjem til samboer på torsdag,,,,
Nagilimia Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ta deg en smug test da vel.... han tilgir deg sikkert hehe! Neia, men blir litt nysgjerrig her på dine veine, men får vel vente til torsdag med å få svaret vi også...
Sommerfugler i magen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Tror bare jeg må løpe og kjøpe test i morgen. Blir helt gal av dette her! Kommer aldri til å få sove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå