schnuppi Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg tok en slik i går..500 mg. Legen sa den er like effektiv som å ta mange flere kvelder... Men i dag tror jeg neste alt kom ut igjen. Jeg putta den oppi i går kveld.. Vil ikke det fungere da? veldig mye som kom ut igjen virka det som....
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 stikkpiller som man tar i rumpa kommer jo ut igjen de også,så det går nok fint..=)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Helt vanlig at det kommer ut igjen. Den funker nok likevel.
Stor_smil Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 VELDIG mye kommer ut igjen.. fikk anbefalt truseinnlegg sist jeg brukte dem. Gi det noen dager for å se om du blir bedre iallefall!
schnuppi Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Ok.. Jeg var på butikken å handla,trodde pokker meg at jeg fikk mensen igjen..Blei skikkelig våt for å si det sånn....hehe. Følte jeg kneip igjen helt til jeg kom hjem...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå