Gå til innhold

Kanskje dumt spm men....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forbundet noen som helse fare ned at man er forkjølet, syk, eller f.eks halsbetennelse i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du feber må du huske på at spiren har det varmere enn du! Så en gravid en bør ikke vente med å ta febernedsettendes til en har 40...

 

Ta det med ro ellers, så burde det ikke være noe fare. Har hatt influensa selv, det gikk greit. En må tenke på å drikke masse, ta det med ro og sjekke medisin med legen/apotek før en tar noe.

Skrevet

Legen sa til meg: selv om mora ikke føle seg bra,har babyen d bra:-)

Skrevet

Babyen har det fint likevel... men dersom du går til lege; vær sikker på at legen vet at du er gravid før han skriver ut medisiner. :) Enkelte typer gravide ikke skal ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...