Gå til innhold

Trenger hjelp fra synsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet gifteringen min for 1,5 år siden. Har nå vært gift i 3,5 år og har ingen ring (gir ikke opp håpet om å finne den). Tok den av meg på kvelden og husker at jeg skulle ta den på meg dagen etter, men må ha blitt forstyrret av ett eller annet. Etter det har jeg ikke sett den.

Noen som kan se hvor den er?

Fødselsdato: 160980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger hos pantehandlern. gubben din pantsatte den.

hihi

Skrevet

ring team eth.. de skal vistnok være flinke til å finne igjen ting..

flere som har funnet igjen ting som har vært borte med deres hjelp

Skrevet

Ut fra din fødselsdato leser jeg at du er født i jomfruens tegn. Jomfruer har som sagt aldri debutert seksuelt. Det ligger i stjernenes astronomiske oppbygning at en jomfru er uerfaren og ikke har helt kontroll på utstyret. den 16 sept 1980 sto merkur i bane med mars og dannet et triangel i forhold til jupiter, dette gir en magnetisk kraft som gjør at det på diverse datoer i alle år etterpå vil medføre at metaller du har til eie vil bli trekt ut mot atmosfæren. Hadde du vinduet åpent den aktuelle natten har nok ringen flydd ut i universet og startet sin ferd mot et bedre sed, var det igjen ligger den mest sannsynlig på rommet ditt!!

Hilsen Synske pappaers stjerneforbund

Skrevet

Den falt ned på gulvet og trillet ned i sluken til dusjen eller badekaret ditt. Kanskje den er der. Gravitasjonskraften er sterkere enn at atmosfæren kan trekke ringen bort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...