Gå til innhold

Noen på Tidsbegrenset Uførestønad her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert på Rehabilitering nå....men ringte for å høre om de hadde forlenget denne i og med at jeg viste at legen hadde sendt papirene...fikk da beskjed om at de skulle vurdere Tidsbegrenset og at da ventetiden var lengre....Noen med erfaring?? Tok behandlingstiden veldig lang tid? Fikk inntrykk av at det kunne ta lang tid og at da utbetalingene stoppet opp- hjelp!!!

Noen som vet ang sum....er Tidsbegrenset uføre og rehabilitering samme sum????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm du får litt mere på tidsbegrenset uføretrygd, husker ikke hvor mye jeg hadde før jeg men nå har jeg 11-12 tusen avhengig av hvor mange dager det er i måneden, pluss at du kan få ett forsørger/smårbarnstillegg på noen tusenlapper i tilleg når du har tidsbegrenset uføretrygd:)

det kan ta opp til max seks måneder å behandle søknaden men tror det tok 2-3 måneder til meg:)

Skrevet

Og nei utbetalingen stopper ikke opp, du får rehab penger fram til du begynner å få tidsbegrenset uføretrygd:)

Skrevet

Takker og bukker - så flott at du svarte meg.

Venter i spenning - det er forsåvidt det samme hva de kaller det for min del...jeg har jo ingen sjanse til å jobbe uansett...så noe må de jo gi meg.

Selv om man føler det er vondt havne på trygd i så ung alder....

Skrevet

Bare trivelig :)

Ja det er ikke spesielt gøy å må gå på trygd men flott at norge har slike ordninger så vi slipper å ødelegge oss eller havne på gaten fordi vi ikke kan jobbe. Man får bare gjøre det beste ut av situasjonen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...