Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei, Er nå i uke 21, og lurer veldig på om jeg trenger å gå til jordmor! Hva gjør de der som ikke legen kan i så tilfelle? Legen min sa jeg kanskje burde få meg en jordmor å gå til så kunne jeg gå annenhver måned til de. Hva gjør dere? takker for svar..
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Her har de ikke jordmor i kommunen for tida så jeg går kun til lege. Viss jeg kunne velge ville jeg egentlig gått kun til jordmor men det viktigeste er at man har noen å gå til som man tror er flink og stoler på.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Har du mulighet vil jeg anbefale deg å gå til jordmor. Mange fastleger er også veldig flinke på svangerskapsomsorg, men dette er virkelig jordmødrenes spesialfelt. Tror mange føler at de får mer tid til å snakke om fødsel, kroppslige forandringer, hvordan man har det psykisk og amming for å nevne noe. Jeg skal absolutt snakke med jordmor om fødsel. Har en super fastlege også, og hun tar godt vare på det medisinske ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå