Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hva passer best til et ansikt som er litt firkantete i formen, sideskille eller midtskille? Tenker at hvis man har midtskille så får man dekt litt på sidene så ikke ansiktet virker så bredt. Er det tilfelle..? Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 er frisør ja. Klipp deg helt kort kort. aller helst barber deg. hoho
Labambie Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei hei! Sideskill passer best til de fleste ansiktsformer,da midtskille vil få ansiktet til å virke lengre og mer dratt. Det fineste med en slik ansiktsform er litt lugg og oppklippet på sidene,sånn at håret faller seg pent (sånn Rachel-sveis) Det er uansett svært få som kler rett ned i midtskill...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Var ikke meningen å være anonym (Hl her). Med lugg sier du.. Hm.. Hvordan skal den være da? "Luggen" min er til kinna mine, gradert hele håret.
Labambie Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 En lugg får et langt hår til å få mer "typete" preg,og er litt mer moderne.. Kunne du tenke deg det da? Går jo an å prøve først med en liten tynn (og kanskje litt skrå en?) og så kanskje klippe litt mer om du liker det? Også gradere den inn i det andre håret på siden,så alt bare ligger inntil ansiktet. Kommer litt an på hva du føler deg klar for på en måte! De fleste frisører har gratis konsultasjon om du bare vil ha noen gode råd,så du kan jo stikke innom noen å høre? Er ikke så lett å si over nettet!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Skjønner Måtte bare spørre uansett Har brukt å ha sideskille, men klarer ikke å ha håret løst da... Syns det er ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå