Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 What to do?? Jeg synes ikke gutten min på 4 1/2 mnd virker fornøyd. Han "knurre" og jamrer støtt. Det er så slitsomt. Jeg blir skikkelig sliten i hue av det, merker det sååå godt når han sover, DA er det stille da...hehe.. Han liker ikke å ligge hverken på ryggen eller magen. Skal bare sitte og da helst uten støtte. Og det kan han jo ikke selv enda. Leker er han ikke spes interessert i, den fenger i 2 min så er det knurring og jamring igjen. Men tar jeg og bærer på han rundt i huset så er han superfornøyd. Titter på alt rundt seg og storkoser seg. Han veier nå 8 kg og jeg kan ikke/orker ikke bære han rundt omkring. Hva skal jeg gjøre??? Noen tips?? Er så sliten nå....
mommytil2gutter Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har hatt sånne perioder med sønnen min. Du er ikke alene. Tror det var tennene som var på gang. Han er 6 måneder nå og er ikke så grinete for tiden. Fikk nettop 2 tenner og rett før det var han utrolig grinete. Holdt på å bli gal. Har dessverre ingen tips. Bare at det går over. Skyld på tennene og få avlastning fra mannen eller familien din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk for svar.Jeg trodde seriøst at bare jeg har det sånn. Har en liten mistanke om at det kan være tenner. Han spiser på alt og sikler som en foss. Han gnager på alt han kommer over. Kanskje en ide å kjøpe noe man kan smøre på tannkjøttet hans for å lindre?? Brukte du det? Hjalp det?
mommytil2gutter Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Dentinox bruker vi, men jeg kan ikke si at det fungerer så godt. De verste dagene har jeg gitt paracet, men bare rett før han skulle legge seg. Det som hjalp mest på dagen var å gi han kalde pærebiter opp i babyfeederen (sånn netting som du kan gi fersk frukt til babyen i, men den skal brukes fra 6 måneder så det hjelper ikke deg da, husk å skaffe deg en), da sluttet han å sutre for en liten stund i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 *skriver på huskelista: Babyfeeder!!!* hihi Han sover heldigvis som normalt om natta....lenge og vel... Men blir vel værre jo nærmere vi kommer "utbrudd" av tanna tenker jeg....sukk....men de må jo ut så... Idag har han nesten ikke knurret eller jamret...deilig... Takker så mye for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå