miss_chica Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Sitter jeg å leser litt på Finn.no Plutselig ser jeg MIN jobb som jeg har permisjon fra ligge på nett! Jeg har permisjon jo! Har de virkelig lov til å gi bort min jobb mens jeg er ute i permisjon??? Det står fast stilling, og de har remsa opp mine arb oppgaver! Hva skjer? Ingen har engang ringt meg og fortalt dette! Det kan ikke være lov det her? Helt stressa her jeg nå...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er ikke lov. Kontakt fagforeningen din omgående.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Nei det er ikke lov. De skal ikke ansette en til i samme stilling som din da? Dersom det ikke er mulig, ville jeg sjekka opp litt hva som skjer. Men de har IKKE lov å gi bort jobben din fast.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Nå vet ikke jeg hva du jobber med, men det kan være sjefen har funnet ut at to i den stillingen il være bedre.. Kanskje... Ring jobben first thing i morgen og hør, da... Du har fast stilling?
miss_chica Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Jah, jeg har jo jobba der i tre år i samme stillingen. Dette er en resepsjon, og der er det absolutt ikke behov for mer enn en person. Skjønner ingenting jeg!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 det spørs hva du jobber som.. er det i kommunen du har fast stilling, så står de fritt til å omplassere deg etter behov..så lenge du får stilling relatert til din utdannelse! du mister ikke jobben din fordet!
miss_chica Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 dette er en privat bedrift. men jeg har jo kontrakt der da!
LisaColli Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 skal de ikke bare ha en vikar imens du har permisjon da?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Har du fast jobb med kontrakt, eller var det et vikariat som gikk ut da du gikk ut i permisjon?
hårsår Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Ring sjefen din og spør! Dette er jo ikke noe vi her inne kan svar på!
miss_chica Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 det står at det er en fast stilling. jeg har fast stilling der, har jobbet der i tre år, og denne stillingen er fast. har snakket med hun som sitter vikar der for meg nå. rufus: jeg lurte bare på om det var lov å utlyse en stilling som jeg har permisjon fra, men selvfølgelig skal jeg jo ringe sjefen min i morgen.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Da tror jeg ikke det er lov, om det ikke er et vikariat de utlyser for deg. Om de har andre planer for deg, min bedre halvdel fikk akkurat en fra resepsjonen som prosjektassistent, skal og burde de fortelle deg det. Hold oss oppdatert da om du gidder. Jeg lurer jammen på hva som har skjedd..
miss_chica Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2008 ja, det skal jeg gjøre gitt! jaja, bra jeg har god tid til å se meg litt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå