♥Gullonga`n♥ Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Forrige lørdag var jeg og sønnen min på 4 år, på Sandvika Storsenter. Der var han så uheldig å miste det kjæreste kosedyret han hadde. Han gråt hele veien hjem, og gråt seg i søvn om kvelden. Har ringt og ringt til SS, uten hell. Har også prøvd å ringe de butikkene som vi var innom, men ingen har funnet bamsen. Kan noen av dere hjelpe oss??? Dette er en Bukowski-bamse. Står på en lapp under den ene foten. Et hvitt lam som ligger på magen, med åpne øyne. Det er supermykt, og ca 20 -25 cm langt. Det har også et beige skjerf i halsen, i samme stoff som lammet er i. Har du et slikt lam å selge? Eller vet du hvor man kan få tak i et? De hadde hatt på Fru Lyng i Sandvika... Typisk Og det er tomt på lagret (sikkert utgått) hos Bukowski i Sverige. Vi har også trålet noen lekebutikker og baby-utstyrbutikker, uten hell. Gutten min hadde blitt veldig glad hvis noen kunne hjelpe han med å få tak i en ny Fredrik (som lammet het...) Krysser fingrene og håper på god hjelp.
Nina & gogutten Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 sjekk opp på google, jeg har en bukowski hund til junior.. han elsker den, så myk og go.. de som lager disse bamserne har butikk i gamle stan i stockholm.. googla litt og se hva du finner.. tex, bukowski stockholm eller noe...
♥Gullonga`n♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar, det skal jeg prøve.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Papirkompaniet har agenturet på Bukowski i Norge. Send dem en mail å få en forhandler oversikt. Er du riktig heldig har de et lam på lager kanskje også
Nina & gogutten Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 kan ju ringe rundt til førsellige fru lyng butikker og da.. sikkert noen som har som kan sende til en annen butikk... stakkars gutten din....
♥Gullonga`n♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Tusen tusen takk. Det skal jeg prøve!
Zummi Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Vi var i kontakt med Papirkompaniet for å høre om de hadde en kanin som ble solgt på utenlanfsflyene til SAS for to år siden. Vi fikk da så utrolig lite/dårlig service da at vi i sjokk sendte en mail til Bukowski i Sverige om hva vi hadde opplevd. Som takk og plaster på såret fikk vi da en ny bamse (de hadde ikke den vi var på utkikk etter men en som ligna ganske mye) og kort med påminnelse om den internasjonale bamsedagen. Go Bukowski
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Ja vi trenger ikke være uenige om Papirkompaniet hehehehe
♥Gullonga`n♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Hm! Hørtes ikke bra ut for Papirkompaniet.... Men det er iallefall verd et forsøk. Jeg prøver i morgen!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Hvis de ikke vil hjelpe deg så send meg en PM så skal jeg sjekke for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå