Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei, Jeg tror jeg er 3 uker gravid og kjenner en slags stølhet/stramhet i magen. Ikke akkurat oppblåst, men det strammer litt fra brystet og ned til bekkenet. Er det et symptom? Vet ikke enda om jeg er gravid.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vært støl og hatt vondt (stikkesmerter) nederst i magen siden IKM. Har fått positiv test og er nå 6+4 :) Har skjønt at det er veldig vanlig å ha vondt i magen, det er livmoren som utvider seg. Så det kan jo godt hende at det er et tegn! Ta en test da vel Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå