Gå til innhold

Hvordan startet din fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor langt var du på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vannavgang om natten, 4 dager før termin

Skrevet

Vannet gikk 12 dager før termin, fødte 2 dager etter.

Skrevet

Jeg var tretten dager over termin og fødselen startet med veer

Skrevet

Vannet gikk i dusjen klokken 5:45 om morgenen. (ventet så veldig at jeg ikke fikk sove lenger). Da var jeg tre dager på overtid.

Skrevet

satt med rier i to døgn, fødsel 3 dager før termin.

Skrevet

Rier, eller murringer i korsryggen. fødselen starter vel ikke for alvor før slimproppen gikk. Isac ble født 3 dager før termin men 1,5 døgn med rier.

Skrevet

begynnte med svare rier.. kjenntes ut som mens murringer.. men jeg kontakten ikke jm fordi jeg trodde det var kynnere... så ble det regelmessig. da skjønnte jeg at her var det noe... jeg var uke på overtid...

Skrevet

13 dg før termin og startet med mensmurringer om kvelden før. Våknet på natten av rier...

Skrevet

Ble satt i gang 14 dager etter termin og fødte dagen etter!! Juhu!

Skrevet

Begynte med rier. På termindagen faktisk (natta). Han kom ut neste dag, 33 timer etter riene starta. Slitsomt!

Skrevet

5 dager over tiden, fikk en kjempelang og vond rie som satt i ryggen kl 23 mandagskveld..var ikke vanskelig å skjönne at det var real thing! :)

födte litt för kl 17 på tirsdagsettermiddag..förstegangs..

Skrevet

Rier på natta mellom 15. og 16. oktober, han ble født på morningen 16. oktober. 3 dager før termin

Skrevet

Vannet gikk, rier begynte etter 7 timer og gutten kom ut 7 timer etterpå.

Skrevet

Det startet med rier 8 dager over termin. Etter 1 time og 52 minutter var hun ute. Rakk ikke sykehuset. Tulla ble født i ambulansen.

Skrevet

Ti dager over tida gikk vannet, gradvis. Etter første antydning til vann, tok det tre timer til første rie kom. Sju timer etterpå var han ute...

Skrevet

Slimproppen pluss litt vann gikk kl 16, resten av vannet fosset ut kl 18, rier startet kl 22.. :0) (Tulla var ute 2.58)

Skrevet

Var 3 dager før termin.

Skrevet

Vannet gikk halv 3 om natten. 5 uker for tidlig (34+6 uker på vei)

Selve fødselen varte i to døgn. Puh..

Skrevet

Vannet gikk 3 uker før termin,kl.06.30,rier ti min etterpå,fødte kl 14.29!

Skrevet

En uke før termin. Startet med "menssmerter" på morningen - ble værre utover dagen. Fødte kl. 9 på kvelden. Hos meg gikk hverken vannet eller slimproppen før fødselen.

Skrevet

Første fødsel startet i uke 34, riene begynte mens jeg var i et offentlig basseng.

Andre fødsel, stor åpning fra før pga premature rier, men babyen holdt seg likvel i magen, så vannet ble tatt på termin dato, pga stor baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...