Pysa Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har en gutt på 3,5 som blir for tung for hts besafe izi kid-setet sitt. Så da lurer vi på hva slags sete vi skal kjøpe nå. Noen råd og tips? Foretrekker bakovervendt, men vet jo ikke hvor fort han vil vokse seg ut av det neste setet. Jeg har ikke råd til å kjøpe flere seter i året heller. Hva gjør/gjorde dere?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Go`jenta på 2 år har et izi kid sete og det skal babyen i magen få når h*n vokser ut av sete nr.1(babyen kommer i august) og så kjøper vi da et nytt bakovervendt som går til 25kg til storesøster. Da satser vi på at begge barna kan sitte bakovervendt leeenge :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det her er iallefall den "store masterplanen" vår iallefall :-) Kan jo hende det blir endringer før vi kommer så langt.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde valgt fremmover..uten tvil! min gutt sitter bakover nå, og blir straks to.. håper å holde han slik i et år til..men nå begynner det å bli trangt om plassen, så hvis han vokser ut av setet før den tid så tviler jeg ikke på å ha han fremover!
Anna Nym :o) Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Ville hatt vanlig pute med rygg. Blir da selvsagt fremover.
Mor til et enebarn Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Om du satser på framovervendt anbefaler jeg Recaro! Super fornøyd med det sete, og det kan du demontere helt til ungen kun sitter på pute!
Pysa Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2008 opp - vil gjerne høre fra enda flere - hva slags seter velger dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå