Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har en så fantastisk kjæreste. Jeg har et barn på snart tre år, og han er så fantastisk flink med henne. Tar henne med på tur ut, og passer henne så jeg får hvile litt ekstra. Jeg er alene med henne, har ikke noe særlig avlastning, men han gjør det han kan for å hjelpe meg. Vi ikke bor sammen, har vært sammen i snart ett år. Jeg er bare så utrolig takknemlig for at jeg traff han og er sammen med han. Han er så snill og god. Han er så utrolig vakker og sexy. Jeg kan sitte bare å se på han å blir helt betatt. Han er så utrolig intelligent og han er alt jeg har ønsket meg av en kjæreste. Det beste er at forholdet blir bare bedre og bedre. Visst har vi vært gjennom mange harde runder, men hver gang blir det en dypere kjærlighet mellom oss. Kommunikasjonen mellom oss er fantastisk bra. Om jeg er irritert, så er det ikke noe jeg trenger å sjule. Jeg sier det, "hmm...jeg føler meg litt irritert jeg", er en standard fra meg når jeg føler meg litt utenfor. Da forsvinner det som regel med en gang. Jeg sender en hyllest til min elskede og masse gode tanker. Jeg elsker deg!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ha ha ha Han vet nok ikke om at det eksisterer et forum som dette. Du vet han er mann og han har ikke barn.... LOL Jeg ville bare proklamere min kjærlighet her til dere, spre litt glede. Men det var nok sjalusien som stakk deg i øyet, ikke gleden over at andre hvertfall. :-) HI.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Tja, nei jeg sier nok fine ting til han også. Men ikke på den måten som jeg har skrevet her. Er bare så lykkelig at jeg vil rope det høyt ut til alle. Også til en haug med ukjente damer..........
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jepp, jeg er så glad at jeg legger det ut på kranglesiden som er det eneste forum jeg er på. Jeg er aldri på skravle eller noen andre plasser. Jeg er anonym fordi jeg vil være det. Hva er det som er problemet Ludderet? Jeg syntes du sa at du ikke var sjalu, men du oppfører deg som en sjalu liten høne. :-) Menst jeg er bare lykkelig og glad.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Ha ha Ja, det kan jeg så absolutt leve med. At du synes jeg er en merkelig liten skrue. Så uendelig mye bedre enn sjalusi. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå