Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har lest rundt i forskjellige blader+++ at i uke 35 er magen på det høyeste.... men når synker den??? begynner å bli lei av at den presser på ribbeinan..... er i uke 36 nå... )
Gjest Orkideen - Fødeklar Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har tre dager til termin, og magen har ikke begynt å synke...
~falck~ har fått baby! Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ikke for å skuffe,, men magen min sank aldri i forrige svangerskap - har termin i disse dager og har ikke fallt nå heller... Har masse mage og mye baby oppi ribbena enda ja:)) Å det tror jeg kommer til å være sånn til han kommer... Er jo ingen regel som sier at magen MÅ synke! =)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Varierer veldig når dette skjer. Og er heller ikke alle som merker så veldig forskjell. Hos meg sank magen rundt uke 34/35 forrige gang når tuppa i magen la seg med hodet ned, og det hjalp enda litt mer i uke 37 når hodet falt helt ned i bekkenet og festet seg. Er nå i uke 34 og magen sank her forrige uke, merker veldig stor forskjell jeg da:)
TRUDDELUTTA Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 i mine svangerskap har magen sunket ca 14 dager før fødsel,første gang fødte jeg i uke 37 og andre gang i uke 40. Men det er som nevnt tidligere her,at det ikke er noen regel som sier at den må synke. Min gamle mormor sa også det,at da hun var ung,sa de 14 dager til fødsel da magen sank ned,og det stemte visst... 32u nr 3
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 jeg er i uke 30 snart 31 og magen sank denne uka.deeilig:) får puste igjen:)
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Min har så smått begynt å synke, er i uke 35+5.... Men blir ennå andpusten av å gå trappene opp til andre etasje =O(
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Er i uke 37 og magen har sunket litt. Hodet er ikke festet. Men syns ikke det ble så mye lettere å puste, dessuten veier jo nedpress-smertene opp for ribbeinsmertene... Vet ikke helt hva som er best, føler jeg har begge deler nå... :/
2hærligegutter Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det kommer vel kanskje ann på hvor lang du er i overkroppen. Jeg har ganske koert overkropp så tviler på at den vil synke noe særlig, for den henger ganske langt ned også, og vet at han i hvertfall ligger godt nedi bekkenet, hadde ikke festet seg sist jeg var på kontroll
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 jeg er lav selv. og min har sunket mye i uke 30 så tror det har lite med høyde og gjøre assa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå