Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest rundt i forskjellige blader+++ at i uke 35 er magen på det høyeste.... men når synker den??? begynner å bli lei av at den presser på ribbeinan..... er i uke 36 nå... :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen - Fødeklar
Skrevet

Jeg har tre dager til termin, og magen har ikke begynt å synke...

Skrevet

Ikke for å skuffe,, men magen min sank aldri i forrige svangerskap - har termin i disse dager og har ikke fallt nå heller...

 

Har masse mage og mye baby oppi ribbena enda ja:)) Å det tror jeg kommer til å være sånn til han kommer... Er jo ingen regel som sier at magen MÅ synke! =)

Skrevet

 

Varierer veldig når dette skjer. Og er heller ikke alle som merker så veldig forskjell.

Hos meg sank magen rundt uke 34/35 forrige gang når tuppa i magen la seg med hodet ned, og det hjalp enda litt mer i uke 37 når hodet falt helt ned i bekkenet og festet seg.

Er nå i uke 34 og magen sank her forrige uke, merker veldig stor forskjell jeg da:)

Skrevet

i mine svangerskap har magen sunket ca 14 dager før fødsel,første gang fødte jeg i uke 37 og andre gang i uke 40. Men det er som nevnt tidligere her,at det ikke er noen regel som sier at den må synke. Min gamle mormor sa også det,at da hun var ung,sa de 14 dager til fødsel da magen sank ned,og det stemte visst...

 

32u nr 3

Skrevet

jeg er i uke 30 snart 31 og magen sank denne uka.deeilig:) får puste igjen:)

Skrevet

Min har så smått begynt å synke, er i uke 35+5....

Men blir ennå andpusten av å gå trappene opp til andre etasje =O(

Skrevet

Er i uke 37 og magen har sunket litt. Hodet er ikke festet. Men syns ikke det ble så mye lettere å puste, dessuten veier jo nedpress-smertene opp for ribbeinsmertene... Vet ikke helt hva som er best, føler jeg har begge deler nå... :/

Skrevet

Det kommer vel kanskje ann på hvor lang du er i overkroppen.

Jeg har ganske koert overkropp så tviler på at den vil synke noe særlig, for den henger ganske langt ned også, og vet at han i hvertfall ligger godt nedi bekkenet, hadde ikke festet seg sist jeg var på kontroll

Skrevet

jeg er lav selv. og min har sunket mye i uke 30 så tror det har lite med høyde og gjøre assa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...