Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Ble litt inspirert av en annen tråd her. Ser flere skriver at de har opplevd at en" gjenganger"/"skikkelse" er i huset dems. Hvordan vet dere/man det? Mulig jeg er kjempedum her nå og blir livredd, haha!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Blandt annet fordi man kan merke det, iallefall jeg. Endret adferdsmønster på katter/hunder og barn, lyder, hendelser osv...
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 på hvilken måte merker du det da? blir det kaldt i rommet, f.x? nysgjerrig jeg
Pixie Power Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Bare merker det, som man kan merke at noen ser på en. Føler nærværet. Kan også være en lukt, og en kald trekk som ikke har noen naturlig forklaring, og som er konsentrert om et lite sted, f.eks på kinnet eller langs den ene armen.
Under den hvite bro Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hver gang jeg kommer inn i et rom hvor det er noen....så føler jeg at jeg puster vanskeligere....bare noen sekunder...
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Pustingen ja, det kommer an på "hvem" som er der det egentlig... Og som forklart over her, bare et nærvær. Det kan være som når du er på bussen og bare merker noen ser på deg, men på bussen er det jo faktisk det;)
Pixie Power Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Kan også være en skygge, silhuetten av en skikkelse
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Den gangen jeg husker aller best er den gangen jeg var på Lier psykiatriske og FØR jeg visste at det er mange gjenferd der. Det knøt seg i brystet mitt på en måte, og jeg følte meg rett og slett helt jævlig!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Jeg bare føler det, kan ikke forklare det. Jeg merker det som en slags stemning i huset eller rommet. Eller så kan man merke det om det skjer noe.. Ikke så mange mulige forklaringer når man kjenner at noen tar på en, når man er helt alene. Enten er man blitt gal, eller så er det noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå