Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Og vil dere erfaringer ? Sansynligvis blir sambo ukependler til høsten, for da skal han studere i en annen by i tre år. Vi kommer nok til å flytte opp til han etter det første året - men det er litt usikkert alt sammen. Jeg må jo ha ny jobb, og ungene må ha barnehageplass.... Jeg får magevondt av hele prosessen, og gruer meg enormt. Men det er et viktig studie og han får full lønn for å ta det. Jeg vet det er viktig for han og det vil jo komme oss tilgode når han er ferdig og får en bedre betalt stilling. Derfor har jeg sagt ja til å prøve.... Men, vi må jo flytte fra familien min, barnehagen til guttene og alle mine veninner. Sambo har ikke familie her, og kompisene hans har også flyttet til forskjellige steder rundt i inn og utland den siste tiden- så han har ikke noen særlig omgangskrets utover kollegaene. Men det første året blir jeg altså "alenemor" med to gutter og etterhvert full jobb - og samboer som kommer hjem på "besøk" i helgene. Kan dette fungere i et år, og er det stor fare for at vi sklir fra hverandre tror dere ? Jeg er ikke villig til å ofre det vi har sammen for at han skal få ta høyere utdannelse.... Noen som har noen ord å dele ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå