Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Mannen i mitt liv, den eneste ene. Han jeg har gått og tenkt på i 12 år. Vi skal snart møtes igjen, og det skal bli så godt! Å få se han, snakke med han, ta på han, klemme han, bare være nær han... Nobody's perfect But you're forever so near I'd never lie when I'm this sincere Don't say it isn't as good as it gets I know we're good Yeah, we're good Vi har snakket i det siste om "oss", muligheten for at det blir oss. Ting er litt uklare akkurat nå, men det ser absolutt lovende ut. Bare vi får møttes, og snakka ordentlig sammen... I need you To know that I need you The weight of my heart My eyes filled with stars Is proof that I need you ------------------------ I ain't holding nothing back this time You're everything I wanted in my life I ain't holding nothing back this time This time... Jeg VET at det kommer til å bli meg og han igjen, etterhvert. Er bare slik det er. Vi er skapt for hverandre. Når jeg har ventet 12 år, kan jeg godt vente ei stund til. (Jaada, vet det er kliss og æsj og fysj, men måtte bare få det ut.)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Har dere hatt et forhold tidligere altså? Hvordan endte det i så fall? Har du barn med han...eller noen andre for den saks skyld. Grunnen til at jeg lurer er at jeg skjønner hvordan du har det nå...jeg håper på det samme i framtiden. Men jeg har tre barn med to forskjellige menn...ingen av barna er hans. Men det er 9år mellom mitt første med han ene og neste med han andre så jeg er ikke en som får barn med hver mann jeg møter. Jeg lurer vel egentlig på om mannen i mitt liv noen gang vil ville ha meg igjen siden jeg har barn med forskjellige fedre.. Hva tror du?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg er sikker på at om du føler at dere er rett for hverandre, og om du kjenner han og føler du vet at han vil ha deg også så kan det gå fint. Vi har da intuisjon jenter.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Kan forstå deg, ja 12 år er MYE!! Du må jo være virkelig gla i mannen, jeg har vert forelska i samme mann i 2år nå. Han sier verken han vil eller ikke vil.. Vi har en enorm kjemi, og jeg vil bare ha han.. Men så må jeg spørr meg selv avogtil, når jeg går her og venter... SKal jeg vente i all evighet, kommer han noen gang, tenk om han møter en annen? Hva gjør jeg da, skal jeg ta til takke med en som jeg vet vil ha meg, mens jeg samtidig er forelska i en annen ? Har du snakket med denne mannen? Sagt hva du føler?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Etter så lang tid er det større sjanse for at du har bygget et gedigent luftslott som ikke samsvarer med virkeligheten i det hele tatt. !! Har vært der selv...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har enda ikke kommet over min store kjærlighet, selv om jeg ikke har sett han på 6 år. Men jeg er såpass realistisk at jeg skjønner at det sannsynligvis aldri blir oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå