Gå til innhold

Så mye magevondt...massirier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de to siste døgnene hatt sikkelig magevondt.Har kommet uregelmessig og tatt tak i magen sikkelig.Så ille at jeg nesten ikke har kommet meg opp fra sengen eller gulvet.Er 29+4 i dag.Er det massirier eller hva?er 2gangs med hadde ikke slikt med førstemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er magen hard da? Strammer livmoren seg? I såfall kan det jo være maserier. Er ingen ekspert men har selv hatt en del av disse. Hos meg tar det tak nedi korsryggen og nederst i magen, samt at magen blir steinhard akkurat som ved kynnere...pluss noe nedpress. Forklarte situasjonen til JM, hun sa dette nok var maserier....

Skrevet

Det dere begge forklarer har jeg hatt masse av i ettermiddag...vasket huset i dag og jeg presser nok meg selv litt for mye til tider....for nåhar jeg hatt vondt en god tid.Jeg er bare 32 uker er dette tidlig?

Skrevet

Har fått det i dag når jeg bare har slappet av.Ligget på gulvet og lekte med sønnen min eller som i kveld her.Ligget og sett på tv og slappet helt av.Så kom det,kan hende magen ble hard ja,men hadde nok med og puste jeg.Var sikkelig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...