Shiny84 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg skal etter beregninger ha el til helgen... men har nå slim, litt rosa aktig klissent/klebrig slim som legger seg oppå papiret og ikke blir absorbert, går ikke ann å strekke, men blir sånn topper liksom. ( sorry detaljer ) leste på pernille, men ble ikke så veldig mye klokere av det akkurat... er dette el-slim?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 kan godt være el slim ja Ville tatt en el- test hvis jeg var deg. Og for sikkerhets skyld, forfør din kjære i kveld
Shiny84 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 har ikke sånn test se.. he, he vet liksom ikke om jeg tør ha sex i kveld jeg, tenk om det sitter med en gang..?!! vil jo gjerne ha en baby til, men venter på jobb svar i morra, får jeg den jobben må jeg utsette baby planer litt.... typisk at det skulle komme akkurat på samme tid... men, men , egget lever i to dager ikke?? så det kan være sjang i morra oxo?? tusen takk for svar i allefall
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Det sies at egget lever i max 2 døgn.. Så hvis du har lyst til å bli gravid synes jeg bare dere skal hive dere rundt i kveld Er jo slik at det beste er hvis spermiene alerede ligger å venter når egget løsner. Vet hvordan det er med ny jobb og slikt. skiftet jobb selv for noen mnd siden, en jobb jeg hadde veldig lyst på. Vurderte faktisk en stund å takke nei til jobben pga babyplaner, men er veldig glad for at jeg tok den. Hadde jeg takket nei hadde det nok vært enda mer skuffende hver gan jeg fikk en negativ G-test..
Tinkerbell78 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Jeg har lest at du kan finne ut om det er el-slim ved å legge det i et glass vann. Hvis det løser seg opp, er det ikke el-slim. el slim kan best sammenlignes med eggehvite i konsistensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå