Honningmelon Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jenta mi på 15 mnd er helt avhengig av "sauen" sin. Det er en hvit, søt kose-sau. Den må være med over alt. I bilen, i senga, på butikken osv. Hender til og med at hvis hun våkner om natta, så begynner hun å gråte, og spør etter "sauen" når vi kommer inn (hvis hun ikke finner den selv). I tillegg MÅ hun bære på flaska/koppen sin HELE tiden hvis den er tilgjengelig og med vann på... Eldste på 4 år har "sjiraffen" og "dragen" som må være med i senga hver kveld.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er så rart, han bruker ingen kosedyr... Han er veldig glad i bøkene sine da:)
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 nei ikke enda.=) han sover med en bamse,og sover ikke uten den,så jeg vet egentlig ikke om han er avhengig av den eller ikke...har ikke lagt han uten =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Ikke helt helt avhengig.. Men skal helst ha olebrum bamsen når han sover..
to jenter og ett gull i magen Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 eldste har aldri vært det:) minste er 2.5 og ikke vært avhengig av noe før nå den siste tide. hu er nå totalt avhengig av en liten dukke hun fikk av mamma:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Ikke annet enn å ha senga full av skapninger (kosedyr). Hun har ingen favoritt, veksler mellom den, men er veldig glad i skilpaddene sine =)
Pampers123 Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Ikke bamser eller no, men treåringen min er må gi alle hade goder før de drar og nattagoder før han legger seg Kan komme utfor dørra hvis vi har vært på besøk eller no, så kommer han på det å må løpe inn igjen
boble <3 Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Minste jenta mi vil helst sove med kosekluten sin. Heldigvis ikke så viktig hvordan klut det er, bare hun har en klut/ teppe. Gutten bytter favoritter med gjevne mellomrom, men akkurat nå er han avhenig av Tiffi en lekehund:0)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 2 år, smokk og kosekanin. Den har hun hatt siden hun var 9 mnd og ble lagt på eget rom. Den er med over alt, og hun får ikke sove uten.
Dollywood Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 tror kanskje minsten hadde vært vanskelig å legge uten smokk, men utover det ikke noe
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, hun har vel egentlig ikke noenting hun er avhenging av men hun har rutiner hun ALLTID må gjennomføre , spesielt om morgenen... Det hun gjør når vi kommer på badet om morgenen er å gå bort og strekke seg etter dorullen og blåse i nesa... Da skal hun ha et par tørk til snuta si... Dønn søtt. Men slitsomt for hun skal ha det hver gang jeg er på do og hun er med...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 19. februar 2008 #13 Skrevet 19. februar 2008 Smokken er han meget avhengig av ja, desverre.. Gruer meg till å begynne å avvenne med det. den tid den sorg. Han er også veldig glad i en grise bamse som han har som han gjerne vil ha med seg overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå