Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Begge ungene mine har arvet mitt krøllete hår og laange øyevipper. Jeg har små føtter...35-36 Datteren har str 41 og ikke arvet mine,det er helt sikkert. Men han minstemann.....jeg synes han har bittesmå føtter....samboer var i skobutikken i kveld,for å se etter støvler til han. Føttene ble målt og han har 19 i skostr. Er ikke det veldig lite??? Han er 16 mnd.. Siden han ikke kan gå enda og de ikke hadde så små sko....så ble det ikke noe kjøp. Tenkte det kunne vært lurt å venne seg til sko,og så krabber han jo i full fart ute nå. Hva bruker jeg da?....hmmm...hittil har han brukt sånne Reima polsokker....men de blir jo klissvåte nå..
Graciegirl Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei, Lykketrollet har støvler i str. 20. Han er 10 mnd og kan, naturlig nok, heller ikke gå ennå. Støvlene hans heter Ponny Sympatex. Damen i skobutikken sa de var helt greie til en småtting som skal sitte/krabbe litt rundt ute. Vet ikke om støvlen finnes i mindre størrelse. Lykketrollet har ikke brukt støvlene mye, men de virker helt OK. Trekker ikke inn vann - og det er jo noe av det viktigste.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei du, det finnes da sko i str. 19??? Vi har jo et par ubrukte i str. 19 gore tex er det også.... Som Knerten brukte i fjor på disse tider.( Han gikk ikke før han var 15mnd. Og det var jo etter 17. mai.) Krabbe i snøen det skulle han... Nå har noen lånt de, men de passet ikke, så jeg skal få de tilbake. Og da kan jo din plutseliten få de.
Plutseliten :) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Da har vi vært hos skumle skodamen....etter å ha trålet i 5 butikker fant jeg i dag et par sko som passet De fleste steder er de utsolgt på så små str i vintersko. Men...tataretaaaaaaaaaaa vi kjøpte sånne Pony vårsko,litt høye. i skinn og som hadde for inni De var i str 20...men kjempeskumle.Og om vi impregnerer de så holder de litt vann....er jo uansett ikke mye han krabber rundt ute. Så da er plutse-pysegutten skodd...haha..han hyler bare noen nærmer seg med sko eller målbånd og tror at alle har en misjon med det de gjør og det er å stikke han med sprøyter Takk for tilbudet mamma søker barn-har fått2....den skumle skodamen mente vi måtte gå for str 20....for foten hans er jaggu like høy som den er lang ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå