Gå til innhold

Tar "alle" tidlig ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker sånn... og skulle gjerne tatt det selv. :S Dessverre bor jeg laaaangt unna nærmeste privatpraktiserende gyn... Det ser ut til at første anledning jeg får til å ta tidlig ultralyd er i uke 14, og da er det jo bare tre uker til ordinær UL, så jeg føler at det kanskje ikke er så mye vits?! Det jeg egentlig er ute etter, er en forsikring om at barnet faktisk lever... Ikke å lete etter defekter, syndromer etc. Når kan jordmor evt høre på hjertelyd? Et bankende hjerte er alt jeg trenger for å sove bedre om natten. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg var på tidlig ultralyd, men det var pga brun utflod. Fikk henvisning fra legen min. Jeg fikk høre hjertelyden da jeg var hos jordmor i uke 12+noe. :)

Skrevet

For min del fikk jeg mye hjelp av å ha en babywatcher fra uke 11. Jeg hadde mye redsel for at det ikke var liv (at jeg skulle miste) og denne fikk meg til å slappe av fram til jeg kjente liv og et par ganger sent i svangerskapet når det ble roligere i magen. Tipper den koster litt mer enn en privat UL-undersøkelse, og har vært verd hver krone. Gleder meg til jeg har kommet så langt at jeg kan bruke den igjen.

www.babywatcher.no

Skrevet

Jeg fikk tidlig ul fordi jeg ikke hadde peiling på hvor langt jeg var på vei.

Skrevet

jeg har bare hatt den ordinære ul undersøkelsen.. men jeg fikk høre hjertelyd i uke 10 eller no.. (hadde en sånn bekymra-mamma-legetime..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...