brooklyn Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Mens jeg holdt på med lille sjefen her i ettermiddag og tidlig kveld, leking, nattastell og legging, skurte hun kjøkkenet og vasket alle gulvene, samt at hun skurte badet og gangen! DEN snille moren jeg har! Og jeg er DEN trøtte moren med ryggvondt, to oppgaver som skal inn til helgen, en overivrig 2.5 åring og en mann som jobber kveld... Snille mamma:) Hun kan komme hit nårsomhelst! Har tom fått friske tulipaner i vase og så har hun snopet lys og lysestake:) sukk!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Så koselig da!! Veldig greit med snille mammaer altså) Mammaen min gjør sånt støtt og stadig hun og jeg jobber kun deltid, har ikke ryggvondt og en lite krevende unge og ikke en eneste oppgave som skal leveres inn noen gang:))
Poteto Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 wow!! då kjekke mamma du har!! sånn vil eg og ha neida, er fornøyd med min mamma.. men gu så deili da!!
boble <3 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Så utrolig snillt av henne. En sånn mamma vil jeg og være får mine to kjære gull:0)
Tøysetipp Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Så godt at du setter pris på det moren din gjør for deg ! :-) Moren min var også sånn. Kom innom daglig og klødde i fingrene for å hjelpe til. Tok med seg vesla på gåtur, vasket opp, strøk klær (noe jeg hater) ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå