AO3 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Synes det virker sånn... og skulle gjerne tatt det selv. :S Dessverre bor jeg laaaangt unna nærmeste privatpraktiserende gyn... Det ser ut til at første anledning jeg får til å ta tidlig ultralyd er i uke 14, og da er det jo bare tre uker til ordinær UL, så jeg føler at det kanskje ikke er så mye vits?! Det jeg egentlig er ute etter, er en forsikring om at barnet faktisk lever... Ikke å lete etter defekter, syndromer etc. Når kan jordmor evt høre på hjertelyd? Et bankende hjerte er alt jeg trenger for å sove bedre om natten.
KaWi Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har fått tidlig UL pga. SA i november og høy alder på meg. Så jeg hadde en UL i går og så ett pittelite hjerte slå. =) Det var veldig deilig! Så jeg skjønner din bekymring... Hadde det på samme måte. Det er ikke noe sykehus i nærheten av deg da? Kontakt enten jordmor eller legen og forklar situasjonen, så er det mulig at du også kan få en tidlig UL. Håper at du får ro i sjelen :-) Spiren din har det sikkert bra =) men skjønner godt at du er bekymret. Tvi, tvi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå