Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg gir ikke tran, er oppvokst uten og ser ikke vitsen med det..men jeg gir heller ikke d-vitamin noe jeg leste at man burde men har ikke helt skjønt hvorfor... noen som vil forklare hvorfor barnet mitt trenger det?
Mammapudding Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Siden vi bor i et land hvor vi ikke får nok d-vitaminer fra sola om vinteren og babyene ikke får det gjennom mm eller mme:)
MathildeC Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Her ser du en link som forklarer det: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322323 Jeg saa et innlegg fra engelsk tv her om dagen, da var den "engelske syken" blomstret opp igjen hos barn nord for Birmingham, fordi det der var lite sol og de ikke fikk d-vitaminer. Tror du kan bli hjulbent blant annet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 tusen takk for svar:) Jeg lurer bare på hvor jeg får tak i sånne d-vitamin dråper?!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 D-vitamin dråper fåes på apoteket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå