~Maja Mor~ Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Her er dagen vår: Kl 7 mm kl 9 Grøt+mm kl 12-13 tiden Frukt + mm kl 16 middag (spiser ikke store porsjonen enda da) + mm kl 1830 grøt + mm Og spørsmålet mitt er: Han drikker i tillegg til dette 2 ganger om natten...... Og får litt vann til et par av måltidene. Syntes vel at han spiser såpass mye om dagen at nattmåltid burde vel være på vei ut. Vel, i allefall at det holder med ett.... Hvordan er det med deres på denne alder med samme inntak av mat, spiser de om natten? Nå våkner babyen min endel om natten enda da, men jeg gir han mat bare 2 ganger. Men over alt hvor man leser om de på 6 mnd så står det jo at de ikke har behov for nattmåltider hvis de har 2 eller flere måltider med fast føde om dagen.......Vet det er individuellt, men lurer på hvordan det er med dere andre her.
lanna Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 min sov ikke rundt før hun fylte et år. da var det sånn at vi bestemte oss for å ikke gi henne nattmåltiden. vi flyttet henne på et annet rom den samme dagen også. gikk overraskende bra. gråt et par netter. nå er hun 14 mnd. sover mye bedre etter at vi har kuttet ut nattmåltidene. min drakk neste bare melk da hun var 6 mnd. det var derfor vi venter så sent med å kutte ut nattmåltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå