Gå til innhold

noen som ikke klarer tanken på mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mistet all matlyst.. presser ned mat til hvert måltid, men har egentlig ikkje lyst på noe av d jeg spiser. ingenting frister heller.. synes d er litt rart siden jeg bare er bittelitt småkvalm av og til. kjøtt er pesten, synd for d bruker jo ellers å være så godt... flere? noen tips for lette middager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d eneste jeg har lyst på er salami, noen som vet om d anbefales?

Skrevet

lyder veldig kjent, har nå kommet meg inn på 2 trimester, og er mye bedre, og spiser normalt igjen, er nå 21+ 5. men de første 16 ukene presset jeg ned alt av mat, og som du sier kjøtt var det aller verste, men kan trøste deg med at det pleier bli bedre,

hvor langt har du kommet?

Skrevet

Huff ja, det her kjenner jeg igjen... Problemet er også at jeg blir så dårlig dersom det går lang tid mellom jeg spiser, også er det ingenting jeg har lyst på eller som er godt... Jeg har ingen tips.. Trenger det selv;-)

Skrevet

jeg er 10 uker på vei på torsdag.. jeg blir også dårlig og små kvalm av å vente for lege mellom hvert måltid, så når d har gått 3-4 timer MÅ jeg ha noe å spise.. da er d bare å presse ned et par skiver enten jeg vil eller ei... hørtes bra ut at d går over etterhvert. takk for svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...