Gå til innhold

Min bryllupstråd:o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå.. for en flått tråd.. =)

jeg likte det siste locationet.. det med havet.. alle kjolene var vakkre..=)

ikke enkelt det med kjole,men velg den du føler mest for..

jeg har hatt mange favoritter når det gjelder kjoler,men endte opp med den jeg har hatt et spesielt øye til leeenge..=)

Skrevet

Nå ble jeg ikke rent lite misunnelig..

Synes location nr. 1 var finest. Heldige dama ;-)

Skrevet

Så mye å velge mellom, sukk.Det blir nok et flott bryllup. Jeg ville definitvt gått for alternativet med stranden jeg da. Kjolene var flotte alle sammen. Bare husk at det kan bli fryktelig varmt i Florida i april, så kjolen bør ha tynt stoff så du ikke renner bort;)

Skrevet

Den første kjolen var veldig fin synes jeg.

Skrevet

Ja, jeg har tenkt litt på det - snakket med mamma om det i dag, at om jeg klarer å bestemme meg for et sted så klarer jeg å plukke vekk noen kjoler sikkert. Velger jeg å gifte meg ute vil jeg kutte ut de to jeg har prøvd (den ene var det ikke bilde av) som var "tykke" i stoffet og som vil bli for varme - de tre andre vil da være lettere og ikke så "tunge". Gifter vi oss inne er det jo air-condition, så da passer jo forsåvidt alle, men hele stedet er liksom litt mer glamorøst enn nr to, så da passer de litt mer "voldsomme" kjolene best - den som heter Desert er en av de.

Et øyeblikk tenker jeg at det MÅ bli nr en, mens i neste er jeg 100% sikker på nr to, he he - luksusproblem;o) Kommer til å bli flott uansett tror jeg:o)

(det er forresten strand på alt nr to også, men ser det ikke på bildet)

Føler litt at det blir to ulike type bryllup avhengig av hvilken location jeg velger - nr en er mer glamorøst og "classy", mens nr to er mer avslappet og casual, men likevel veldig romantisk....så da må jeg bare bestemme meg for hvilken type bryllup jeg vil ha - he, he;o)

Skrevet

Bra blir det uansett. Jeg er strand, avslappet og casual, hi hi. Men sant som du sier, lettere å planlegge alt med farger, kjole, bordkort osv osv når man kan bestemme det ut fra et sted.

Ringen din var nydelig!

Skrevet

Ja, jeg tror alt blir lettere å planlegge når vi bare klarer å bestemme oss for location:o)

Ja, jeg elsker ringen min:o)

Skrevet

He, he - ja jeg føler meg ganske heldig for tiden - lever inne i en rosa bryllupsboble, hi hi;o)

Skrevet

Dytter denne litt, jeg - vil gjerne ha flere innspill;o)

Skrevet

Jeg ville gått for litt mer avslappet når det gjelder loacation, siden dere ikke er så mange gjester.

Mange fine kjoler, tror jeg likte den første best:-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jeg må bare spørre - hvordan er budsjettet deres?

Betaler gjestene turen selv?

Nydelig!

Skrevet

Ja, gjestene betaler tur og opphold selv - ellers hadde det aldri gått;o) Tar det som en ferie i samme slengen:o) Blir dyrt nok for oss uansett...Disney er ikke akkurat billig på ting;o/

Skrevet

Ja, det er litt sånn jeg også tenker - men så klarer jeg ikke helt å slå fra meg WP heller...siden det er så utrolig flott utenfor der, til å ta bilder og sånn...

Skrevet

Selve vielsen (inkl blomster til meg og brudgom, musikk (fiolin), 4 timer med limousine, fotograf (20 bilder), kake + champagne (kakekuttingssermoni etter vielsen) kommer på enten $4000 eller $5000 alt ettersom hvilket location vi velger. Utenom det kommer h*n som skal ha vielsen, hår/sminke, evt annen pynt, middag og opphold + reise. Vi har tenkt å være der i ca 3 uker. Må bo 4 netter på et hotell drevet av Disney, men der varierer det veldig hvor mye det koster, så det er litt vanskelig å svare på før vi har bestemt oss for det;o)

Så kan en oppgradere den basic bryllupspakken i det uendelige omtrent, og få Mikke og Minni-figurer til å være med i bryllupet, privat fyrverkeri, oppgradere kaken, ha masse blomster og dekorasjoner under vielsen, flere instrumenter enn fiolin og ikke minst komme/dra fra vielsen i Askepotts gresskar-vogn trukket av 6 hvite hester - he he - men det er ikke helt meg da;o)

I tillegg kan en betale en liten formue og ha sermonien foran Magic Kingdom...

Skrevet

Skulle svare på denne her om dagen, men ble avbrutt av LillePrinsesse ;o)

Men fy flate, så fine steder og kjoler!!! Tror nok som ei over her også sier; kanskje fint med litt mer avslappet location ifht antall gjester? Derfor ville jeg nok også tatt den "uti vannet" - nydelig!!

Og kjole? Skulle SÅ ønske jeg fant Niagara og Nares da jeg gifta meg - de var helt utrolig fortryllende nydelige!!!

Masse, masse lykke til med koselig planlegging, og ikke mnist gjennomføring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...