Plutseliten :) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 drar på legevakten Halsen er ikke bedre...den er så vond og hoven på 5 døgnet. Levd på Voltaren siste dagene...det tar bort hevelse og litt av vondten. Jeg er håpløst dårlig til å ta vare på meg selv når jeg er syk...sånn som å sette i gang med å vaske alle vinduene i dag Og satser alltid på at det er sikkert bedre i morgen..... Men nå går det ikke mere....har fått feber også.Og etter å ha trodd i formiddag at det var blitt litt bedre,så skjønner jeg nå at det har det ikke. Han minstemann har heller nesten ikke sovet siste 4 dagene pga jeksler...sover sånn 1/2 time av gangen på natten og formiddagssovingen er max 15 min. I tillegg til sutring,sikling og kreling .. Det tar på når man ikke er i form selv... Så da hiver jeg meg i bilen og tar resten av kvelden på sykestua
Graciegirl Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Usj da! Nå må du prøve å ta vare på deg selv. Hybelkaninene kan vente til du er bra igjen. Det er koselig for dem å hoppe rundt litt lengre! Repsils pleier å hjelpe meg mot sår hals og hoste. Det leger jo ikke akkurat, men det lindrer litt. Håper du blir bedre snart og at minsten sover bedre etterhvert. God bedring klem skal du få!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 JEg sa jo det var nok plutseliten..... Du skulle jo ha en frisk vår... Men på legevakten tar de en crp på deg, finner ut at det er snusmumrikkbakterier og gir deg medisiner, og vips om ei uke eller to... Da er du frisk som en fisk!!! God bedring, og god tur på utrolig kjedelige, men akk så fine legevakten!
Trollmora Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Håper at du slapp å vente så veldig lenge i går og at en kjekk Clooney-kloning fikk ordnet opp med basseluskene i halsen din! Slå et slag for frie husdyr i dag - la kaninene leve! God bedring til både deg og lille jekselgutten )
Plutseliten :) Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2008 Legevaktbesøket ja....det var effektivt og raskt. Sjekket crp og streptokokk som var negativt. Det er en kraftig halsbetennelse..men "bare" virus,så det blir bare Voltaren for smerter og hevelse. Halsen er ikke bra og er fortsatt vond og sår.Nå har jeg hatt det en uke og det kunne visst ta opp til 10 dager Er skikkelig lei og sliten av dette.Men snart snur det ) Minstemann har sovenekt,han plages med jeksler og de samme som meg og sover kun noen minutter av gangen..men bank i bordet idag ble det 1 1/2 times formiddagslur. haha...han var nok helt utslittt etter den traumatiske skoshoppingen Og ja...her løper kaninene vilt,ikke ork til å jage de om dagen Det som er litt dumt,er at jeg må vente før jeg får hilst på bittelille niesen min,men tar ikke sjansen på å smitte henne eller søsteren min.
Trollmora Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Huff da - 10 dager er lenge det! Du får ha riktig god bedring og la nå endelig de kaninene frese rundt noen dager til. (Har du prøvd med mikrofiberbukse til plutselitengutten? Kanskje han kan ta seg av støvet nå når mamman er syk?) Go`bedringklæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå