Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg gir ikke babyen min det, men jeg vet ikke hvorfor jeg ikke gjør det. Noen som kan opplyse meg? Når kan de begynne å få mat med litt salt i?
Pampers123 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Tror det er fordi nyrene ikke klarer med det.. Rundt et års alderen skal det være greit ..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Det har med at organe/tarmene deres ikke er ferdig enda, så de tar ikke opp saltet sånn som oss, dårlig til å forklare,men en kan vell begynne å ha salt i maten etter de er blitt ett år, men det er jo ikke vits å tilsette for mye for det er jo ikke noe sunt
Odine! Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Salt er ikke noe bra for oss heller - tror de fleste får i seg for mye av dette hvite pulveret.
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er jeg klar over. Bruker veldig lite salt i maten, men noen ting er det jo salt i fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå