3 jenter <3 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 for noen uker siden tok jeg sol et par tre ganger..hadde da en rød stripe på ryggen i lengre tid..(da visste jeg ikke at det hadde med sol ågjøre) ..det var rødt på en flekk, så ut som jeg hadde lent meg på noe eller slått meg litt..tok mange dager før det forsvant..tenkte ikke mer over det før jeg i dag tok sol igjen, så var den der igjen!!! akkurat samme flekken!!!! gud, jeg blir jo drit redd og tenker hudkreft med en gang! Noen som har fått sånn? evt har en logisk forklaring på det? Må jo være pga solarium..ikke tatt på flere uker, tok i dag også var den der plutselig igjen! Tar ikke mye solarium..men nå tør jeg ikke mer før jeg vet hva det er! noen med beroligende ord?? hjelp??
Pampers123 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Kanksje fordi du ligger på rygg graden din i solariumet?Jeg får alltid tre røde flekker, en på hvert skulderblad og en i midten når jeg tar sol..
Zyan Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 kan ikke svare deg, men jeg fikk alltid røde store rundinger på rompa. hehe.. har ikke tatt sol på mange mnd nå.. men kan det være et sted på kroppen din huden er mye mer ømfintlig? og da blir lett solbrent?
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 jeg får også sånn. det er nok ganske vanlig... hos meg kommer de på skulderbladene og rompeballene... de blir hvite etter mye soling. akkurat som at man svir bort pigmentet på en måte...
3 jenter <3 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 hmmm...håper dere har rett!! fikk sånne hvite flekker på skulderbladene før..men ikke en rød flekk..osgå er den liksom avlang og rød og går langs ryggraden bare på høyre side..litt merkelig... kanskje ta en tur til legen for å høre..være på den sikre siden!! Tusen takk for svar damer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå