camoneiel *har født* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte nå. Er ikke bare lei, men totalt utslitt. Er så desperat at jeg ringte spåkone tidligere i kveld, men då ble det bare enda verre. Vet dere hva hun svarte meg...... - "Den 27.februar kommer babyen din ut." Halloooo..... Det er jo 8 dager til..... Håper hun tar feil, feil, feil ,feeeeeil......... Er det flere enn meg som er frustrerte fruer for tiden? Trenger litt moralsk støtte nå!
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde det sånn med førstemann så jeg føler virkelig med deg!! Hadde termin den 6. men min mormor sa hele tiden -Nei han kommer nok på bursdagen min!! Og det er den 18!! Brukte alltid å tenke da at så lenge kommer jeg aldri til å gå over! hallo liksom, det var bare helt uvirkelig!! men den 20. ble jeg satt igang og den 21. var han født!! Var så lei av å bli skuffet gang på gang da jeg våknet om morgenen, og fødselen startet ikke den natta heller!!:s Når skal du på overtidskontroll da?? har du fått en dato for igangsettelse om den ikke kommer ut?? Håper du føder i natt jeg:) Lykke til!!!
mukle Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Har enda 11 dager til termin denne gangen. Men med nr 1. gikk jeg 15 dager over termin, og med nr 2. gikk jeg 10 dager over.. 10 dager gikk ganske greit men 15 dager var leeenge husker jeg. Ble nesten folkesky den siste uka. Nå¨forventer jeg meg at jeg skal gå godt over termin, er overhodet ikke i ventemodus enda, selv om fødsel KAN skje to uker før og to uker etter termin... Det er desverre slik naturen er, noen går vist lengre enn andre:) Hadde to flotte fødseler med to kjempefriske barn! Lykke til !!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 å jada. Er ti dager over termin idag, og nå er jeg mektig lei altså, kom uuuut!
camoneiel *har født* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Skal bare til vanlig kontroll på fredag. Blir nok sendt hjem med beskjed om å vente. Har ingen medisinsk grunn til å få satt i gang fødselen. Har svangerskapsdiabetes, men har vært FOR flink med dietten. Ikke stort barn og perfekt blodsukker. Dette er mitt fjerde barn, og jeg har gått over termin med de to siste. ( 11 dager og 5 dager) Den første kom på termindatoen, så jeg har jo hatt et ørlite håp ei stund om at jeg skulle slippe det denne gangen. Det er psyken som er verst, og jeg viser meg ikke offentlig etter termindato. Bor på en liten plass der alle vet når det skal komme en ny verdensborger. Og det maset klarer jeg ikke. Begynner å grine hvis noen spør, det må de da for svarte se at jeg ikke har født enda....... Men bare å bite samme tenna noen dager til, for ut må han til slutt.... Takk for lykkeønsninger i allefall turbogutten :-)
camoneiel *har født* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Lykke til du også mukle, håper på tidligere fødsel på deg denne gangen da!
Tresnartfire Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 12 dager over! (Snart 13). Grøss og gru. Håper å bli satt i gang på torsdag hvis det ikke skjer noe.
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 8 dager over... drit lei...
nøffemamma Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 6 dagen over idag!!!! mektig lei og blir litt gal dnår jeg leser at jeg ikke er alene........... ikke like koselig å lese om alle som har født lenger.......) joda,men det er liksom min tur nå-
camoneiel *har født* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 Vi får vel ha en liten intern konkurranse vi da nøffa, ettersom vi har samme termindato ;-p
Blomst @->->- Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Er 4 dager over termin, og hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle bli så utålmodig som jeg er nå. Helt inntil termindato har jeg tatt det knusende med ro - ikke noe stress. Men så var termindato passert og plutselig er det BARE det jeg tenker på... Og som dere andre nevner så blir det ikke bedre av alt maset fra andre! Merker at jeg blir skikkelig frekk med alle som spør "Har det skjedd noe eller?" Jeg har overhodet ingen antydninger til at noe skal skje. Skal til overtidsvurdering 28 feb. Har ikke lyst til at babyen skal bli født på skuddårsdag - tenk så kjedelig å bare ha bursdag vært fjerde år!
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Er 4 dager over,og skal på overtidskontroll på fredag... Håper på å bli strippet littegranne selv om d er sinnsykt ondt!! Lykke til alle sammen!!
nøffemamma Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Ja førstemann til fødsel.Godt med noen flere som også skulle ha valentines barn,men fortsatt sitter her med mage............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå