Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg snakket nettopp med en klarsynt over telefonen. Jeg lurte nemlig på om han kunne komme hit og sjekke om det er "noen" her som ikke skal være her. Gutten min sover nemlig ekstremt urolig! Våkner flere ganger pr. natt og kan være helt krakilsk noen ganger. Nekte å sove i senga si og skal helst sove enten sammen med oss eller på sofaen i stua! Og da sa han klarsynte over telefonen at det er "noen" her. Han har ikke ledig tid før sommeren men skal se hva han kan få til. Nå ble jeg faktisk så livredd at jeg bare har lyst til å grine! Sambo er ute og ser fotballkamp, så det er bare meg og lillegutt her.... :-( Men sendt han melding og skrev at jeg håper han kommer kjapt hjem!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg måtte faktisk bytte soverom til mellomste vår fordi han var så urolig på det rommet han først fikk utdelt..Nå sover han hele natta uten problemer, noe han ikke gjorde før.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Huffda, så dumt at h*n skulle skremme deg sånn. Jeg tror ikke du behøver å være så redd, det kan være andre grunner til at gutten din sover så dårlig. Husk at den klarsynte får lønnen sin fra slike tlf., selvfølgelig ønsker h*n at du skal ringe tilbake. Bare ikke la deg skremme, hva kan egentlig skje? Hvis du har et ledig rom, så kan du jo prøve å bytte rom til gutten din og se om det hjelper eller om han fortsatt sover like dårlig. Eller om dere bytter rom med han, og ser om dere merker noe? Har til dags dato aldri hørt om noen som har blitt skadet av gjengangere...
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Kanskje Kimby har mulighet til å hjelpe deg før? Hun driver ut ånder uten å komme til deg. Kankje du skal sende henne en mail? Adressen var hvertfall: [email protected] Vet ikke hvor mye hun tar for et sånt oppdrag.
3finebarn Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 det kan ikke være at det går ei vannåre under der senga er???? Det du gjør da er å legge en svart søppelsekk under overmadrassen eller madrassen.
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Nei, han klarsynte får ikke lønnen sin gjennom slike telefoner. Dette var til en vanlig mobiltelefon. Har fått han anbefalt gjennom en kollega. Og han tok ikke så mye for hjemmebesøk heller... Kanskje vi bare skal bytte rom og se om det blir bedre. Men han våkner faktisk ofte selv om han sover sammen med oss eller på sofaen også...
Zyan Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 hehe, er dere våre dobbeltgjengere? her sliter vi maks med søvnen til vesla, min også. Har en venn som er synsk, som sier det er ei eldre dame her og passer på jentungen, og delvis meg. vi er på flyttefot, driver å pusser opp, så er enda noen mnd til vi får flyttet.. jeg makter snart ikke mer, for jeg sover så utrolig dårlig her, pluss at vesla våkner hele tiden natten gjennom, hver natt.. men nok om det, han synske sier da at dama er her, og er usikker på om dama kommer til å følge oss når vi flytter, siden hun er her for å passe vesla,,og ikke bare hører til huset.. men ikke blir redd, det hjelper ikke deg eller de rundt deg. forsøk å prate til "noen", spør ut i lufta om hvorfro han/hun er der, om han ikke kan la deg være i fred..kan hende det hjelper deg iallefall. uansett, ikke vær redd.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 fytti fader nå ble jeg skremt også:/ jeg har tenkt mye på det at det kan være en her som ikke tilhører her etter at jeg leste et innlegg om det for en tid tilbake. Jeg er faktisk redd hver gang jeg går inn for å plukke opp jenten min, må se meg over skulderen! Når det skal sies så sover jeg dårlig på det rommet hun har selv:/
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2008 Åh? Aldri hørt om at en vannåre har noe å si. Hvorfor det? Verdt å prøve med søppelsekk, ja. Takk for tipset!
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2008 Åh, tusen takk!! Da skal jeg jammen sende henne en mail!!! :-)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Vi har også "noen" her, opptil flere. Men ingen av de er noe problem egentlig. De som ikke skal være her egentlig har vi fått råd om å "fordrive" på følgende måte; -brenne hvite lys rundt i huset -ha en sånn telyssak som man kan brenne røkelse i, og brenne salvie oppi der. i tillegg har mannen en sånn jobb som gjør at han kan dra med seg klebesjeler hjem visstnok, og anbefalingen for å unngå det er en sprayflaske med vann med noen få dråper med eukalyptus i som han bruker til å spraye ved inngangsdøra...
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er faktisk også redd hver gang jeg må inn til lillegutt om natta. Føler meg ikke helt vel der inne.... Men har tenkt at det kanskje kan være fordi jeg generelt er ganske husredd... Men tenkte jeg skulle høre med en klarsynt for å få bekreftet at det IKKE er noen her. Søren at jeg måtte ringe han når sambo er ute!!!!!! Huff....
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. februar 2008 Hva jobber mannen din med da? Takk for tipsene forresten... :-)
*shehasmyheart* Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 Altså... ikke for å fornærme noen. For tror faktisk, til en viss grad, litt på dette selv... Men kan vel være andre grunner til at de små våkner om natta...? Hørte at det "normale" for å sove gjennom hele natta var 2-3 år! Frøkna her våkner veldig ofte. Men har aldri tenkt at det er fordi det er noen på rommet? Men nå begynte jeg nesten å lure samtidig som jeg skriver;)
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. februar 2008 He.. he.. Ja, man kan jo lure. Og jeg vet det er veldig normalt at små barn kan våkne mye om natta. Men jeg virkelig begynt å lure på om det er noen her siden lillegutt roper NEI NEI NEI og peker ut i lufta og sier "der". Pluss at han kan være helt krakilsk og utrøstelig, helt til vi tar han med ut........ Bedre å få denne mistanken ut av verden synes jeg. Så slipper jeg å drive og fantasere om det når jeg er inne hos han på nettene.... Er nemlig veldig overtroisk og kan fantasere mye, det er ikke en god kombinasjon....
Darth Vader Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Kanskje guttungen rett og slett har mareritt? Vesla hadde en sånn (lang) periode. En gang dro vil til og med på legevakta fordi det ikke var mulig å komme i kontakt med henne (ikke så lite flaut da ungen som som et lam da vi endelig kom frem til legen, hehehe. Men, men). Jeg har ikke særlig stor tro på spøkelser - og ville prøvd alle naturlige forklaringer før jeg begynte å lete etter unaturlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå