Gå til innhold

Be Safe Izi Combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe dette bilsetet.... noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget fornøyd med vårres...ja ja ta litt plass når den er bakovervendt men gjør da ingenting

Skrevet

Kanonbra! Er kjempefornøyd og kjenner mange som er like fornøyde som oss. Løp og kjøp (gjerne i sverige= 1000 kr spart)!

Skrevet

Masse positivt å si om det. Ville valgt det samme om jeg skulle kjøpe ett til..... Det eneste som er negativt er at det er litt "kronglete" å montere bakovervendt. Skal det stå i en bil er det ikke noe problem, men dersom dere vil bruke det i ulike biler kan det fort ta litt tid og montere det...

Skrevet

elsker setet:)

Skrevet

Vi prøvde det noen dager, men var veldig misfornøyd. Tungvint å montere, stort og klumpete.

Skrevet

Veldig fornøyd med sete.Det står fjellstøtt og gutten vår sitter som en konge i det.

Ja,det er litt bredere enn de andre,men det gjør ingenting for vår del i hvert fall.

Ikke vanskelig å montere som noen skrev,sambo brukte vel 45 min kanskje..

Skrevet

Vi har flyttet litt rundt på det, ser ikke problemet :)

Skrevet

Det høres bra ut;)

Men noen som vet noe om sikkerheten?

Skrevet

Da jeg kjøpte det for et år siden var det et av de sikreste du kunne få tak i ihvertfall. Og det sitter som støpt i setet, og er helt fantastisk!

Men: Prøv det i bilen, ingen seter passer like bra i alle biler.

Skrevet

Det skal være det beste på markedet, og som hun over her sier, det sitter virkelig som støpt!!

Skrevet

ja, vi har en golf da. Så er jo ikke rare plassen... Men ofrer gjerne benplassen min for veslas sikkerhet ;)

Skrevet

Ene bilen vår er en opel corsa, det er sikkert verdens minste bil.. hi hi hi

og det går fint.

Skrevet

Superfornøyd! I nær familie har vi tre sånne seter. Fungerer kjempebra. Ikke vanskelig å montere, men det tar litt tid. Sitter som støpt, både setet og ungen. :-) Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Et helvete å montere, men når det er gjordt, elsker det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...