Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 var fødselen lettere og raskere 2. gang?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Å ja! En helt annen opplevelse for min del. Gikk mye fortere og hadde mye mer framdrift 2 gang. Dessuten syns jeg smertene var mindre 2 gang, men det kan komme av at jeg var så sliten etterhvert 1 gang. Opplever smertene anderledes da. Sist gang var jenta ute på ei pressrie, mens første gang lå jeg i over en time og presset før gutten kom ut. Usj!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Uten tvil: JA! første fødsel varte i nesten 1 døgn, og jeg hadde alt jeg kunne få av smertestillende. Presset i over 1 time, og revnet litt og måtte sy.. Med nr 2 hadde jeg svake rier i ca 12 timer (så svake at jeg kunne snakke når jeg hadde de), og skikkelige rier i ca 8 timer før snuppa var ute. Var hjemme nesten hele tiden, så klarte meg uten smertestillende, og presset bare 4-5 ganger før hun var ute. Ingen rifter, og ingen sying
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå