Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes samboern min er veldig vanskelig og kravstor i forhold til gutten vår. Han er 3 og et halvt år(nettopp blitt) og har aldri vært noe særlig flink til å leke seg alene. Til gjengjeld er han usedvanlig smart, og utviklet språkmessig for alderen, og han har evner som andre barn ikke har i denne alderen, som vi tror har gått i arv i slekta.

Men samboer krever så mye av han! Ofte sier han til meg at ungen må være dum fordi han ikke liker å leke alene. Han introduserer ham til tv-spill 3 år + og gutten min mister interessen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg regner med det er fordi han ikke er gammel nok til å ha noe glede av det? Dette irriterer samboeren min og han blir regelrett SUR. Han sier også rett foran sønnen vår at han AAALDRI mer skal kjøpe spill og filmer til ham(som han ofte maser om å få) fordi han aldri kan sitte i ro å se en film eller spille det spille han absolutt skulle ha. Når han ser film sitter han ro et kvarter, så vil han ha på en ny film.

Er det bare meg eller er samboer fette tett i hue? Han er bare 3 og et halvt!!!! Det er da vel ikke normalt at en så liten gutt skal elske å sitte med et tv-spill og en film i timesvis? Og dessuten så er han ikke akkurat en god lærer da,når han er irritert når han skal vise og introduserere ting??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...