2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Tenker kjøpe en slik og lurer på om noen har brukt en slik og om den er grei? http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=141&zenid=344ad40142f6dcc9e4ba07d17abffc27
<3 + <3 + ? Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Selv har jeg en SimpleSling, men den ligner veldig. Jeg er kjempefornøyd! Kjøpte den litt sent, så jeg har bare bært gutten min framovervendt i "buddah-stilling", men har likt det veldig godt. Han stortrivdes oppi der. Det kreves litt trening før man får til det der med strammingen, men når man kan det går det kjempegreit.
Myrini Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Heisann! Gå inn på tettinntil.no Det er en egen nettside m forum ang bæring av barn. Der står det beskrivelser av de ulike bæreinnretningene - og det er mange hjelpsomme damer på forumet. De svarer gjerne på spørsmål. Selv har jeg bestilt en mei tai (bæresele) og gleder meg til å begynne å bruke den Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå