Gå til innhold

Går du bare til jordmor? lege og jordmor? bare lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nyskjerrig.

Jeg går kun til jordmor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går til begge deler nå, men ved neste svangerskap vurderer jeg å bare gå til jordmor, da legen jeg har nå, vet jeg ikke om har så god ekspertise som jordmor.. han er flink, ja, men vet ikke helt..

Skrevet

Kun til gynekologen og på sykehuset, ingen jordmor.

Skrevet

Går til privat gynokolog og jordmor på sykehuset.

Skrevet

Jeg går til lege og jordmor..

Men jeg trives best hos legen min, så er egentlig bortkasta tid hos jordmor.. Har iallefall vært det til nå, men det kan jo bli bedre =)

Derfor jeg fortsetter hos henne..

Skrevet

Går kun til jordmor denne gangen. Ikke noen spesiell grunn, føler bare at jeg ikke trenger å gå til en lege. Har ingen plager som gjør at jeg trenger å gå til legen min.

Skrevet

Førstemann var jeg mest til lege pga. jordmor sluttet, men nå går jeg kun til jordmor.

Skrevet

Håper jeg slipper jordmor denne gangen.

Følte hun var så fomlete og dikkete. Fikk lite ut av jordmortimene, ble vel heller mer urolig etter å ha vært der. Hun lagde mer oppstyr om det var et lite utslag på ett eller annet i urinen, og hun måtte ta blodtrykket mange ganger hver gang for å være sikker på at hun gjorde rett, brukte lang tid på å finne forsterlyden og styrte alltid lenge for å finne symfysemålet. Virket rett og slett som hun hadde veldig lite erfaring (noe som ikke var tilfelle).

Syns timene hos legen var mye bedre, hun undersøkte det hun skulle uten å fomle o.l og fikk meg til å slappe mer av.

Skrevet

Begge deler

Skrevet

Kun jordmor, hun jeg har er helt fantastisk!

Skrevet

Begge deler her, går til fastlegen ca hver tredje kontroll, ellers til jordmor. Hun er gift med legen min, og de har kontor på samme senter, så det er veldig praktisk. Jeg er 100% sykemeldt, og synes derfor det er greit å ta det rent medisinske med legen, JM kan jo uansett ikke skrive resepter eller sykemeldinger. Bortsett fra det hadde jeg klart meg fint med å bare gå til jordmor, synes hun tar seg best tid til meg, og har mest erfaring med svangerskap og fødsel.

Skrevet

Minst mulig lege.

Legen er alltid forsinket. Venterommet er alltid fullt. Stolene er vonde. De har rotet bort blodprøvene mine og har ikke oppdaget det selv.....

Jordmor - alltid presis - god sofa å krølle seg i mens man venter - god å snakke med. Tar tak i manglende kommunikasjon mellom de ulike sykehusene og rydder opp.....

Skrevet

Kun lege. Vært hos jordmor en gang men orker ikke alt dillet med "fødekvinne snakk" ;)

Skrevet

går til lege og jordmor=)

har hvert på så mange kontroller.........sikkert 10 så langt er 35+0 i dag:)

Skrevet

Kun lege.. Men har litt lyst å gå til jordmor og..?

Skrevet

Kun lege, gidder ikke til jordmor denne gangen(venter nr. 3).

Skrevet

Samme her. KUN legen min. han tar prøvene, spør om jeg lurer på noe. hører på fosterlyd, så slipper jeg all føde/gravidpraten som jeg misliker

Skrevet

forresten vår første

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...