Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 i mørket med hodelykt. Det var i grunn spennende. Særlig nedover fordi lykta var på langt nær god nok. Men jeg er sprek da.
Tomine is my star Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Sporty du Doppler! Men at du tør gå i mørket?! Jeg er blitt så feig at her går jeg kun på lys dag,til nød i lysløpa før klokka 10 på kvelden,da slukkes lysene! Er blitt så sykt mørkeredd på mine eldre dager(!) Vetta faen hva jeg er redd for???!!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Helt ærlig....ja det må jeg si. 9 km for meg ville ha vært 2 km framover og 7 bakover.....=) Flink jente=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Hadde med gubben. Men jeg skjønner hva du mener, er antydning til skogredd selv, helt irrasjonelt, men vanskelig å kontrollere.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Vi brukte en time, men føret var ikke bra. Det hadde vært vått i bakkene i dag så der var det glatt, og så var det greit på myrene som lå i skyggen, vi hadde smurt med tørrvoks. Og ettersom vi hadde dårlig lys gikk det rolig nedover også.
M by M Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Syns det høres veldig bra ut jeg da. Tror jeg hadde brukt dobbelt så langt tid. ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2008 Var i alle fall en fin tur. Litt måneskinn, bare gubben og meg.
Tomine is my star Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Kjekt å ha livvakt med seg! Da hadde til og meg meg turt å gå i mørket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå