chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Noen som har en link til hvor jeg kan finne/lese/bestille tur dit? Vet det har vert sånn tilbud hvert år for barnefam, med båt til finland=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 ikke noen?
musemor... Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det går ferge fra Stockholm til Turku (Åbo), som er den nærmeste byen til Mummidalen. Tror det er Silja line. Kan anbefale en tur dit, mummiland ligger på en liten øy, og alt er bygd opp i tre-verk osv, nesten ikke noe plast og dritt, utrolig bra!!! En hyggelig utflukt både for store og små!
snæparguri Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 vi var der nå i sommer.bestilte pakkereise på siljaline.no. to voksene +to unger. nattbåt fra sverige til åbo var der tidlig om morgenen.det ventet buss på oss. fikk den dagen i mummidalen så en natt på d flotteste spahotellet jeg har sett. der er d bading å aktiviteter for store å små. dagen etter var vi også i mummidalen. så tok vi nattbåten tilbake til stockholm. kjempe opplevelse.vi har 2 jente på 3 og 10 år. jeg tror faktisk ikke mer enn 3500kr eller noe. d var for alle 4 inkl båt,hotell,inngang 2 dager til mummidalen. d va den perfekte pakken for oss. da gikk den første dagen med på å se oss rund i dalen og den andre da viste ungene hva di ville tilbake til. så synes di d var veldig kjekt å bo på stort hotell med badebaseng . vi var i sverige på astrid lindgrensverden før vi reiste til finnland. bodde på en super campingplass . vi leide ei fin hytte .nettsiden er lysningsbadet.se. en av sveriges største campinger. badebaseng,hoppeslott,simulator,resturanter, sikker 6 leikeplasser. veldig ryddig. ca 1,5 time sør for stockholm.ca 1 time fra astrid lindgrensverden. og 1 time fra en sv sveriges største dyreparker.søk litt på nette. vi voksene hadde en uforglemmelig tur. å ungene var i ekstase hele turen. kan anbefales på d sterkeste. bare send meg en pm om d er noe du lurer på =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå