Gå til innhold

Fødselsreportasje planlagt ks i "gravid"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei å nei...

Kjøpte "gravid" idag fordi jeg leste det var bilder fra et planlagt ks denne gangen. Så jo helt grusomt ut!! Jeg hadde et bilde i hodet mitt der det var et rent kutt og de tok ut barnet og sydde pent igjen. Litt naivt kanskje: ) Dette så jo helt discusting ut... Tror jeg skal vurdere et 3.alternativ istedet, der de fører barnet opp gjennom spiserøret og det dukker opp i munnviken med et smil. Eller no sånt ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, morsomt :) Jeg så en video av et ks en gang, det var heller ikke noe for øyet.. Jeg trodde også at det bare var et lite kutt og så var babyen der, men neida, de må jo igjennom en del lag først. Men men.. Av to onder velger jeg likevel ks - neste gang også!

Skrevet

Du får jo ikke se hvordan det ser ut når du ligger der da ... så de bildene hadde jeg forsøkt å glemme.

Det første jeg så var gutten min som ble løftet opp og han var bare nydelig.....

Skrevet

Synes ikke det ser noe mer behagelig ut å se en kvinne ligge i timesvis med grusomme smerter, som avsluttes med at underlivet blir sprengt til det ytterste med revning osv.....

Skrevet

Helt enig! Har sett en del fødselsvideoer i min tid i et forsøk på å kurrere fødselsangst, men det ser bare alt for sykt ut at det kommer et digert babyhode ut den lille åpningen.

Skrevet

Enig i det. Bildene fra vag.fødsel er jo ikke stort bedre. Men var sjokkert over alt vevet og lagene med hud, så jo ut som en råtten brøddeig : O Men jeg slipper jo å se på, så jeg går for gevinsten, når småen kommer over kanten til meg. Og 5 minutters fødsel i motsetning til 25 timer i smerter må jo uansett bli bra.

Skrevet

for min del kunne jeg tenke meg å se de utføre keisersnittet..

er ikke redd for blod å gørr å slikt, men tviler på jeg får lov..

men syns det ville vært kjekt å fått sett de ta lillegutt ut av meg.. se han idet han kommer..

men det er meg da..

forstår at vi er forskjellige på det området..

Skrevet

Jo, det var jo slik jeg også tenkte - at jeg egentlig ikke ville ha det forhenget der, men heller se så mye jeg kunne. Er heller ikke redd for blod og gørr. Og magen er jo i veien så man ser jo ikke selve kuttingen. Men jeg reagerte likevel på disse bildene, ble litt too much. Så du den reportasjen? Kanskje hun hadde mye arrvev pga at dette var 3.snittet, men overrasket ihv.fall meg å se den materien de kuttet seg igjennom. Men men, jeg har lagt bort bladet og fokuserer på babyen istedet ; )

Skrevet

Hehe! Jeg så en keisersnittvideo før jeg visste at det ble keisersnitt på meg sist, og var nesten i sjokk over hvor omfattende inngrepet var.

Du skal bare være glad at bildene i Gravid var i svarthvitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...